Адміністацыйныя працэдуры - Турнянская СШ
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адміністацыйныя працэдуры

ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН

работнікамі дзяржаўнай установы адукацыі

«Турнянская сярэдняя школа» Камянецкага раёна, 

якія ажыццяўляюць адміністрацыйныя працэдуры на аснове заяўнага прынцыпу "Адно акно"

Адказныя за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур

Нумар

адміністрацыйнай

працэдуры

Дні

і час прыёму

Асоба, якая замяшчае

Алексяюк Сяргей Уладзіміравіч,

 

дырэктар школы

(кабінет дырэктара,    

тэл.48-2-02)

№№ 2.1, 2.2, 2.3,

2.4, 2.5, 2.6, 2.8, 2.9, 2.9', 2.12, 2.13, 2.14, 2.16, 2.18, 2.19, 2.20, 2.24, 2.25, 2.29, 2.35, 2.44, 18.7, 18.13,

6.1.1, 6.2.1, 6.3

аўторак,

чацвер

 

08.00-13.00

14.00-16.00

Шалонік Галіна Тадэвушаўна,

намеснік дырэктара по вучэбнай рабоце

(кабінет намесніка дырэктара, 

тэл. 48-1-56)

Дадатковая інфармацыя аб працы па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур
 у дзяржаўнай установе адукацыі
«Турнянская сярэдняя школа» Камянецкага раёна знаходзіцца ў кабінеце намесніка дырэктара па вучэбнай рабоце Галіны Тадэвушаўны Шалонік,
тэл. 48-1-56.

 

                    

ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР,

якія ажыццяўляюцца дзяржаўнай установай адукацыі

 “ТУРНЯНСКАЯ  СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА» Камянецкага района

ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года нумар 200 "Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян"

 (са змяненнямі і дапаўненнямі)

 ДЛЯ РАБОТНІКАЎ ШКОЛЫ

п/п

Нумар і найменне адміністрацыйных працэдур

1

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

2

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе

3

2.3.  Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

4

2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)

5

2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

6

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

7

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці

8

2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

9

2.9' Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да трох гадоў

10

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

11

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

12

2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы і рэабілітацыі

13

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

14

2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

15

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

16

2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

17

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

18

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў

19

2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

20

2.35. Выплата дапамогі на пахаванне

21

2.44. Выдача даведкі аб не выдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

22

18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

23

18.13Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР,

якія ажыццяўляюцца дзяржаўнай установай адукацыі

 “ТУРНЯНСКАЯ  СЯРЭДНЯЯ ШКОЛА» Камянецкага района

ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 года нумар 200 "Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян"

 (са змяненнямі і дапаўненнямі)

 ДЛЯ  ГРАМАДЗЯН 

Найменне адміністрацыйнай

працэдуры

Хто ажыццяўляе адміністрацыйную

працэдуру

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, якая бярэцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прыманага) пры ажыццяўленні адмін. працэдуры

1

2

4

4

5

6

Глава 6. Адукацыя

6.1.1 Выдача дубліката дакумента аб адукацыі, дадатку да яго, дакументаў аб навучанні (у выпадку ліквідацыі арганізацыі)

Алексяюк Сяргей Уладзіміравіч, дырэктар,

каб.дырэктара,

тэл. 48-2-02

 

Замяшчаючая асоба – Шалонік Галіна

Тадэвушаўна,

намеснік дырэктара  па вучэбнай рабоце,

каб. намесніка дырэктара,

тэл. 48-1-56

- заява з указаннем прычын згубы дакумента або прывядзення яго ў непрыдатнасць;

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

- прыйшоў у непрыдатнасць дакумент - у выпадку, калі дакумент прыйшоў у непрыдатнасць;

 - дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

0.1 базавай велічыні

15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

бестэрмінова

6.3. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам  

 

Алексяюк Сяргей Уладзіміравіч,

дырэктар,

каб.дырэктара,

тэл. 48-2-02

Замяшчаючая асоба – Шалоник

Галіна

Тадевушаўна,

намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, каб. намесніка,

тел. 48-1-56

 

-заява;

- адна фатаграфія памерам 30*40 мм – у выпадку атрымання навучэнцам даведкі, якая пацвярджае права на льготы па праездзе на пасажырскім транспарце, прадугледжаныя заканадаўствам

бясплатна

у дзень звароту

з 1 верасня або з даты падачы заявы (у выпадку падачы заявы пасля 1 верасня)

па 31 жніўня – для навучэнцаў, якія атрымліваюць агульную сярэднюю, спецыяльную адукацыю

                    

Для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур звяртацца

аўторак з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 16.00

чацвер з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 16.00

да Сяргея Уладзіміравіча Алексеюка, дырэктара школы

(кабінет дырэктара, т. 48-2-02);